rebuild! restore! reconsider!

Och där var NolleP slut och skolan tar fart imorgon. Tack och lov säger jag. Phösargrejen var rolig, men fyfan i helvete vad jag och Simon har slitit hårt. Först där, sist därifrån nästan varje dag. Nu har jag tappat rösten utan någon egentlig anledning, har säkerligen gått ner två-tre kilo och vill mest krypa in under en sten och ligga där några månader. Jag tänker lite som en igelkott, gräva in sig i en lövhög och sova hela vintern. Gå i ide kallas det visst. Men hur fan skulle det se ut egentligen? Vuxen människa som man faktiskt ska föreställa.

Snart fyller jag ju år också. 21 år gammal ska man bli har jag hört. Den där berömda födelsedagen som ska firas och grejer. Vet inte hur jävla sugen jag är. Känner mest att några fina ord och lite kaffe på sängen räcker mer än väl. Annars brukar ju födelsedagar förknippas med någon slags fest som oftast involverar alldeles för mycket alkohol. Been there, done that. Jag behöver inte det längre. Blir hellre full på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0