fightmusic

Jag är så jävla less nu. Jag vill fan bara ta mitt jävla pick och pack och dra. Hade jag inte behövt pengarna från jobbet hade jag fan gjort det också. Malin skulle förstå.
För vad fan ger folk rätt att bara vara så jävla oeftertänksamma och respektlösa. Fyfan. Jag försöker landa någonstans i den mentaliteten, men det går fan inte. Jag gör mitt jävla bästa för att inte bry mig om, något alls. Men ibland rinner det fan över i den där berömda bägaren. Så sluta häll mer än vad fan som får plats.

Igår regnade det så jag trodde hela sveg skulle flyta bort. Det kunde det väl ha fått gjort också? Landat någonstans i södra Europa och bah "Bonjour mademoiselle! Baugette?" Ja fucking tack. 

Kommentarer
Postat av: MALIN!!!

SKA VI UT Å GÅ IKVÄLL?

Call me!

2010-07-14 @ 20:30:23
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0