istället för ljud

Något som irriterar mig något så jävulskt ibland; när man vaknar mycket mycket tidigare än man hade planerat. Jag hade tänkt sova fram till iaf tolv-halv ett idag. Istället sitter jag här och dricker svart kaffe ur en grön mugg, lyssnar på Kent och har varit vaken i 1½ timme utan att lyckats åstadkomma mer än en provisorisk påklädning. Man blir så tafatt. Glömmer vad det är för dag och vad man hade tänkt göra, glider runt på tysta fötter och bah "FYLL MIN MUN MED DIN. FYLL MIN TID MED NÅGONTING!"

Kommentarer
Postat av: Maria

Men HEJ!

Jag har aldrig varit med om väna-upp-och-ner-på-korgen-fenomenet. Tack och lov! Däremot var jag häromveckan med om jag-är-känd-och-äggen-står-på-fel-plats-ge-mig-dom-billigare-tanten! Jag fick veta efter att hon var nån himla svensk-såpa-kändis... AAAAAAH! Ica vore nästan kul om de jävliga kunderna inte fanns!



Kul med en blogg för övrigt. Den följer vi!;)



Kram

2010-07-31 @ 23:14:27
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0