use my hands to use my heart

Ibland känner jag att världen kanske borde avskaffas lite.

Allt jag kräver är lite jävla uppskattning, lite tacksamhet för det man faktiskt gör och inte bara en jävla massa skit för det man inte gör. Det finns som ingen anledning att ens anstränga sig mer om allt man får i gengäld är muttrande och sura miner. Eller ännu värre; fördärvande av det man lagt tid på. "Mamma, det behövs dammsugas igen nu."

Har drömt om adressändring och spisfläktar inatt. Jag borde ha skrivit mig i Piteå för längesen. Jag gör det nog idag. Får det överstökat och bara stryker ett stort jävla svart fett streck över allt annat. Re-fucking-boot. Tack.

Nu ska vi se... dagens datum.. 21 juli. Det var väl det jag misstänkte.. Idag spelar Converge i Stockholm och jag är inte där. Jag dör lite. Ganska mycket. Det finns ställen jag vill vara på och Sveg är inte ett av dem. Det står snarare ganska högt upp på listan över ställen jag inte vill vara på.

Där jag vill vara
Stockholm
Hos Micho
Franska landsbygden
En jättejättejättestor stad
Vid havet
Piteå

(valfritt tillbehör: fina människor, sol och cykel)


Där jag inte vill vara
Sveg (läs Härjedalen, läs hela mellersta Sveriges inland)
En finlandskryssning
Finnmarken
Båstad
Konsum

(valfritt tillbehör: fylla, motvind och punktering)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0