walk idiot walk

Sitter här och lyssnar på Hives och Tick Tick Boom och mår ganska bra. Är fruktansvärt trött dock. Idag har varit en ansträngande dag. Har suttit i en stol i sex timmar och förundrats över hur mycket pengar folk är beredda att betala för skit. Jag har varit på auktion med min mamma. Lite fynd har vi gjort. Jag ropade t.ex in en jävla massa tallrikar med brunt "tryck". Vi åkte halv tio i morse så det var fan tur att jag bestämde mig för att gå hem tidigt och inte dricka mer öl igår. Insåg där vid tolv att jag inte alls ville det där med Björnfest. Superfyllekalas för alla åldrar. Jävligt kul. Not. Antingen så vill man bara ha en anledning att vara skitfull eller så vill man bara ligga, det är nog de enda anledningarna till varför folk var ute på sveg igår och i fredags. Jag vill varken eller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0