luft

Igår när jag skulle sova så kunde jag inte sova, så jag tänkte på luft, borstar och ärlighet istället.

Jag tänker mig att luft väger iaf litegrann, eller jag vet att luft väger iaf lite. Och lufttryck eller något ditåt är väl anledningen till varför vi faktiskt hålls ihop och inte sprängs.. så tänker iaf jag att det borde vara. För utan något slags tryck utifrån så borde alla människor bara ligga spridna i blodiga högar över världen. Men åter till luft.. När man är ute, då har man ju luft på huvudet, men hur mycket luft liksom? Det måste ju vara skitmycket... Tänk det som en enda hög pinne med kubikdecimetrar av luft liksom! Det blir fan några meter, och det blir verkligen några liter luft som i slutändan borde väga ganska mycket eftersom att luft faktiskt väger. Men när man går in då? Varför dras man inte ut på längden och spricker? Varför?
Människor äger jävligt mycket borstar. Tandborstar, hårborstar, diskborstar, sminkborstar, skoborstar, toaborstar.. Det verkar nästan som om varje pryl i våra hem har en alldeles egen borste dedikerad till sig själv? Varför denna jävla borstmani? Tycker vi att det är roligt att borsta eller lider vi av någon slags renhetsmani? Iofs blir saker inte rena bara för att man borstar på dem.. Då måste det vara det första alternativet då. Posta dina bästa borstningstips här.
Igår när jag skulle sova så kunde jag inte sova, då låtsades jag att jag berättade ALLT för dig istället.
Över/ut


Kommentarer
Postat av: Malin nr2

Men vad är det jag inte vet? Varför kan du inte sova vännen? Let's talk. You and me.

En picknick med gamla kakor och nybryggt kaffe kanske?

Vad är det jag missat?



Om du känner för att share:a så finna jag här!

2010-07-01 @ 14:40:15
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0