Denna dagen.

Hehe, där lurade jag fan nästan mig själv. För nej jag tänker inte skriva om denna dagen. Egentligen vet jag inte ens vad jag tänker skriva om. Jag tänkte mest sitta här och trycka på tangenterna och se vad som ploppar ut. Jag får inte till någon visningsbild på den här nedrans intebloggen. Jag tycker jag är ganska teknisk och jag tycker faktiskt att en av sveriges största bloggsidor borde vara hyfsat användarvänlig med tanke på vilka idioter som tillåts ha bloggar, men icke! Jag känner mig jävligt dålig måste jag erkänna. Så tills jag listat ut skiten så får jag väl nöja mig med att inte ha någon bild.
Sen inser jag nu att jag hela tiden är på väg att skriva "ni" och "er", men jag vägrar fan. För det här är ingen blogg som jag skriver FÖR random peeps. Det här är mest en ordbajssoptunna.
Jag känner mig ovanligt glad och nöjd med livet idag faktiskt. Även fast jag sa att jag inte tänkte skriva om den här dagen, så börjar det fan luta ditåt nu. Men ja. Jag känner mig glad, det är nog antagligen för att solen skiner, snön smälter och hundbajs tinar fram från under snön och tillför den där extra våriga känslan som bara hundbajs kan. Och blött nytinat gräs då såklart. Som alltid luktar sådär lagom ruttet på våren. Fast jag har fått låna Hannes skitcoola röda solglasögon idag. De kunde varit snabbare, men jag är nöjd ändå.

Igår såg jag Batman - The Dark Knight för typ sjuttioelftemiljonte gången. Fortfarnade lika jävla coolt när han flippar lastbilen.
Över och ut
Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0