inteblogg

hej hej intebloggen. idag tänker jag skriva allt med bara små bokstäver och i kursiv stil. mest för att jag kan och för att jag verkligen hatar när någon skriver något med bara småa alternativt stora bokstäver. ännu värre blir de om de utelämnar skiljetecken också. hur ska man då veta vad fan de vill en? helst så får man inte ha några radbrytning heller. det är kul. jag har jättemycket disk. jag vill verkligen inte diska. sen håller jag på att bli sjuk, men just nu är det bara en töntig förkylning som inte riktigt vågar hävda sig. tycker det borde bryta ut nu så jag kan bada lite i mitt eget snor, dö av svettningar, hosta upp lite inälvor och bara tycka jävligt synd om mig själv. men nä. istället springer man runt och torrhostar lite, har lite ont i huvudet och känner sig sådär lagom menlös. det skulle kännas mer okej om jag var sjuk på riktigt, men nä. insåg igår att jag missat dillinger escape plans nya platta. pinsamt. pinsamt. så därför har jag nu surfat ut på internätet och hittat mig den. schhhh. det är lovande. väldigt mycket mars volta och det gillar vi ju. jag undrar hur mycket man ska skriva i ett sånt här inteblogginlägg egentligen? jävligt svårt att avgöra såhär. dessutom går det inte att göra dubbel radbrytning. VARFÖR GÅR DET INTE ATT GÖRA DUBBEL RADBRYTNING? det är med intebloggande kommer förstöra min tekniska sida. verkligen. så därför är det nog bäst att jag går och löder lite kablar eller något annat tufft nu. damnit.

över och ut
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0