kaffe

Idag har jag varit på Willys och handlat mat för 730 kr. Det har aldrig någonsin förut känts så jävla bra att köpa något för 700 spänn. Idag ska jag fan göra god mat och äta glass till efterätt! All hail csn som "ger" oss pengar.
Jag har inte rökt idag och inte igår heller (eller jo, ett bloss) och inte i förrgår heller. Och idag har jag som sagt varit och handlat och inte köpt cigg. Jag känner mig ganska bra. Inte för att jag egentligen hade någon plan på att sluta. Det bara blev ciggfritt i brist på dollares och nu känns det som om jag ska vara utan ett tag. Jag blir fan gladare av en färgglad burk med godis eller en duschkräm som luktar svingott. Och det kan jag köpa om jag inte köper cigaretter. Så från och med nu kommer jag lukta godare. I think.
Idag borde jag plugga och sånt, för det är en vecka kvar tills jag drar hemåt och jag har lite att göra innan dess. Annars blir csn mindre glada. Det bygger sig.
Livet känns jävligt uppåt idag. Jag har starkt kaffe, kläder i tvättmaskinen och en ny duschkräm som bara väntar på mig. Jag har inte sovit som man borde på några dagar, men det kan jag verkligen ta för sånt behövs ibland.

Över och ut
Malin

Kommentarer
Postat av: MalinFläderberg

Håller damen på att sluta röka?

2010-05-27 @ 18:00:45
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0