men yes.

Palindrom är min nya favoritsak. Jag menar.. Dromedaren Alp-Otto planerade mord. Du, gnid in gud! Vörtröv. God arab åt tå, bara dog. Helt fantastiskt ju. Jag dör!

Fan vilken helg jag haft alltså. Har repat som en jävla idiot och umgåtts i glada vänners lag. Skrattat och varit glad trots ingen middag och inget godis. Läs lågt blodsocker. Har typ sjungit sönder rösten nu, men det var det fan värt för igår spelade ljudteknikerna (och David var också med på ett hörn och hoppade runt) på skolan. Och vi öste så jag knappt kan beskriva det. Nu är ribban satt I say. Jävligt högt också I think. Efteråt traskade vi som spelat och rockarna som skötte ljudet ner till den stora metropolen Piteyo för att ta en eller två eller tre öl på "Kalles - en helt galen krog". Det var vi och två gruvfyllon där. Alldeles lagom. Ibland är det bra härligt med norrland.
Nu har jag bokat hembiljett också för alla er som bor där hemma där jag bodde och som kanske saknar mig. Det är väl möjligtvis kanske Malin som läser det här ändå. Kan nog lika gärna börja skriva skiten i brevfrom. Men ja. Jag kommer anlända i Ösd typ.. på eftermiddagen/kvällen 3e juni. Sen tar bror min studenten 4e. Och sen bär det av till The Sveg. Kuuuuuuuuul.
Jag har kaffe nu. Kaffe är jävligt bra skit. Tack för det.

Över och ut
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin Fläderberg

Malin läser!



Hade helt glömt bort att du skapat denna fantastiska blogg!

Nu är du länkad på min blogg! Nu är det omöjligt för mig att glömma! :D



Göttans, jag jobbar på SYKES i sommar ;)

Ditt jobb att se till att jag inte blir fet..are. :D



Puss på skinken!

2010-05-19 @ 23:57:47
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0