najs

Trevlig jävla långhelg ffs! I Piteyo skiner solen som aldrig förr och det är typ 20 grader i skuggan. En annan var inte riktigt beredd på detta och håller därför på att dö av värmeslag. Lite förvarning vore ju najs.. Man kan inte bara hålla på att gå från 5 grader till 20 på en natt. Det är ju som att svälja en ärta hel och sen tro att man lätt fixar en hel kanelbulle utan problem. JUST DET!
På tisdag ska ljudteknikerna visa vad fan vi går för. Då är det inverterad konsert och de kära rockarna och jazzarna fixar ljud. Jag kämpar mot en nedrans förkylning som fan inte får ta mig innan dess, för då ska det fan i mig sjungas. Ska bli sjukt kul och jag är äckligt taggad! Får se om den sinnesstämningen fortfarande varar efter giget.
Idag har jag kollat på Duck Tales. Det är kul. Bubba Klubba!
Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0