sol

Solen skiner som attans och jag håller fan på att smälta bort. Jag gillar iofs sol och sånt och sommar och folköl.. Men just nu orkar jag nog fan inte riktigt. Det är dock najs på kvällen, när det är sådär alldeles lagom.
Inser att jag faktiskt skaffat en bloggjävel och att jag använder den precis som en jävla blogg. Helvete! Fast om man ska blogga så känns det som om man ska ha något intressant att skriva om. Det har inte jag. Jag bara... ordbajsar. Som vanligt.
Jag känner mig lite.. avslagen och ensam faktiskt. Ska försöka fånga lite sol och se om det går över. Antagligen inte.
Men jag tycker inte särskilt synd om mig själv för det.

Det här var en alldeles lagom kväll här i veckan. Ankars vaknar till liv ibland.
Nu är det hemvändarfest också. så de har slagit upp en pool och springer runt i speedos. Och bjuder på bål.
Fint.
Över och ut
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0