vatten?

Igår innan jag hann duscha försvann kallvattnet! Ja KALLVATTNET. Varmvatten fanns det jävligt mycket av och det var skitvarmt. Sen kom det en lastbil med stor tank och lång slang som mannen i lastbilen hädde ner under vårat hus. Sen stod den där och lät aslänge. När den hade åkt kom kallvattnet tillbaka, men då var det BRUNT! Usch usch. Nu är det dock tillbaka till det normala. Men jag undrar verkligen vad som hade hänt?! Asskumt att bara kallvattnet försvann. Människor är fan äckliga saker alltså.
Jävligt skör kände jag mig också, för jag lyckades knappt överleva en timme utan kallvatten i kranen. Helt sjukt.
Det sätter fan lite perspektiv på saker och ting ändån.

över och ut
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0