och jag lämnar inga fotspår ens i sand

Vissa kan nog inte hjälpa att de är idioter. De har liksom inte tillräckligt med självinsikt för att förstå och jag misstänker starkt att intelligensen också tryter. Nu vill jag inte påstå att jag aldrig någonsin är en idiot. För det är jag. Men jag vet antagligen om det när dessa tillfällen inträffar. Eller så är vissa idioter bara för att de kan och finner något stört nöje i att de vet att andra stör sig på dem. Detta är för mig en ganska stor gåta och jag önskar att alla idioter kunde släppa sargen, komma in i matchen, klippa sig och kanske läsa någon bok om social kompetens så kanske kanske kanske jag kan överväga att tycka om dem. Lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0