yes this is my broken shield

Jag tog i med hårdhandskarna. Gjorde något drastiskt. Kom på att "hey, min trötthet och totalta jävla omotivation kanske har något att göra med att jag snart varit veggie i fem år". Kanske kan det vara så att jag misskött min kost lite. Bestämde mig. Köpte blodpudding. Och goddamn. Är så jävla energisk idag att jag knappt hinner med. Helt sjukt faktiskt. Min mage är lite i uppror dock, men det får man nog ta. Tänker ofta att jag ska ta tag i allt sånt. Men det slutar ofta med lite för mycket ångest för att jag ska orka.

Ikväll var jag på Regina Spector-tribute-konsert. Eller. Jag satt uppe i k4 med Simon som gjorde direktmixen till tv-sändningen. Det var jättemycket folk på konserten så jag fick typ inte plats i själva salen. Det var trevligt att hänga med Simon också och han gjorde ett bra jobb.

Jag har klarat tentan i digital ljudteknik. Men jag failade tentan i Logic. Men men. Tar tag i det och fixar godkänt innan jul. Sen ska jag till Sveg och hänga med Malin. Tänker mig att det blir ett bra jullov. Vill mest krypa in under en filt med en bästis, prata om framtiden, äta lite för mycket godis utan att bry sig och bara finnas tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Maln

Åh Mallis! Kul att du kommer ra! AAAAAAAAAAAAAAAH!



Vi ska skita i allt, okej? Det är lugnt, du och jag kan hata alla på lovet. :)



PUSS!

2010-11-16 @ 02:39:32
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0