i'll push every minute

Det där med duschdraperier. Hur kan de liksom.. blåsa på en när man står i duschen, med alla fönster och dörrar stängda? Hur kommer det sig att draperiet alltid kommer farandes som något äckligt kallt och vill klibba fast sig på en? Jag förstår verkligen inte. Det jag vet är att jag tar en liten "hylla" där jag har schampoo och annat skit som man som tjej tydligen behöver för att vara snygg och placerar i hörnet av draperiet, så det inte kan klibba fast på mig. Smart.
Jag har varit på Kalles - en helt galen krog ikväll. Det var trevligt. Vi kom fram till att trikåer borde vara ett måste för alla människor. Alternativt pansarvagn eller inte pansarvagn. Fråga mig inte. Jag vet inte. Jag har ingen pansarvagn.

Kommentarer
Postat av: Lania

Haha. Det där hade jag jätteproblem med tills jag kom på tricket - att inte dra igen duschdraperiet hela vägen, utan lämna en typ 15 cm lång glipa i ena kanten. Fysik har aldrig varit min grej, men det kanske har nåt med den varma ångan att göra? Fyra år på Ankars och så många livserfarenheter rikare.

2010-10-22 @ 20:07:22
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0