river en vacker dröm

Okej okej. Jag tror jag ska fastna lite i det här med Håkan igen. Kan bli trevligt. Lite som med Kent. Jävligt trevligt. Är fruktansvärt avundsjuk på min syrra som var på fucking signering i veckan. Lever lite på hoppet att hon ska inse att jag borde få den skivan av henne och ptja... ge mig den -blink blink-. I övrigt så är jag numera styrelseledamot i AES studentsektion Piteå i ett åt framåt. Känns bra. Vet inte riktigt hur det alltid slutar med att jag engagerar mig. Ska fundera lite på det och återkommer väl kanske med något slags resultat. Antagligen inte. Jag har säkert något bortträngt behov av att behöva hävda mig i form av betydelse och i någon form av maktposition. Nu kunde jag blivit ordförande om jag hellre hade velat det. Jag nominerade inte mig själv till det. Annars så drar den här läsperioden ihop sig och jag känner paniken komma galopperande. Eller snarare ångande. Som ett jävla godståg som antagligen kommer köra över mig och sätta mig ur spel på obestämd framtid. Nä fyfan. Kanske dags att ta tag i livet nu. Köper nya kläder och sätter upp håret istället.

Kommentarer
Postat av: Maln

Åmen va söt du är då bruttan!

2010-10-19 @ 17:55:03
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0