grow old with me

Det var ett tag sen nu. Jag skrev av mig liksom. Känner nog inte att jag måste göra det nu heller. Utan det här är mer av ett tvångsmässigt uppdaterande. Jag skulle kunna berätta om min vecka, men jag tror inte det är så intressant att läsa om. Jag vet inte. Och förresten så var ju detta inte tänkt att bli någon sån blogg. Det var inte tänkt att bli någon blogg alls. Jag har varit på hockey sen sist. Var egentligen inte där för att just titta på matchen utan det huvudsakliga syftet till mitt hockeybesök var en radiosändning som skulle göras. Det var mycket trevligt och gick bra att sända eller själva sändningen stod inte jag för men programmixen gick också bra iaf. Andra perioden mixade inte jag. Då kunde jag ägna hela mitt hjärta till matchen. Mycket trevligt. Jag kände mig som 13 år igen. Då man gick på hockeymatcher bara för att titta på den snygga killen man spanat in. Jag fick dock aldrig någon av dessa hockeykillar. Jag var nog ful när jag gick i högstadiet. Kanske lika bra det såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Maln

Åh Mallan, älskar ju att läsa din blögg

2010-10-03 @ 22:44:44
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0