i'm a statue baby. knock me out!

Hipp hipp! Hurra! Hurra! Hurra! Idag fyller jag år. 21 år närmare bestämt. Numera får jag ta körkort för tung motorcykel och köpa sprit i Usa. När jag nu skulle vilja det.

Imorse slog jag på stort och gjorde äggmackor till frukost. Vill här också tacka min kära mor som lärt mig oortodoxa sätt att alltid koka perfekta ägg. Full fräs på plattan och 15 minuter på timern. Perfect result - every time; oavsett antal ägg, oavsett mängd vatten och oavsätt spistyp. All hail!

Sen öppnade jag paketet jag fick igår på posten som jag vuxet nog avstod från att öppna när jag fick det. Typ en miljon vuxenpoäng på det då! Kan ju dock erkänna att det krävdes ungefär all självdisciplin jag kunde frambringa. Jag är nämligen den som öppnar paket innan julafton och sen slår in dem igen, bara för att jag är så jävla nyfiken. Men den här gången fick det räcka med att skaka och lyssnar lite. Anywho! M-Audio Fast Track Pro är nu i min ägo. Tackar och bockar. Tror jag ska köpa Korg Kaossilator som en present till mig själv och sen ska jag ha kul! Gooooo!

Det absolut finaste med att fylla år dock. Det är den groteska mängden människor som trängs på ens wall på facebook. De som helt plötsligt minns att man existerar, bara för att internet påpekar att HEY! HON FYLLER ÅR! Bara sådär så har man fått en 50 grattisönskningar. Damn jag visste inte att jag hade så många vänner liksom. Har inte riktigt tagit någon ställning till det fenomenet än.

Nu ska jag hälla upp ett glas rött och begrunda min mogna ålder.


Kommentarer
Postat av: Rea

Men seriöst, vem väntar med att öppna ett paket från posten, särskilt när det ligger musikprylar i?! Du är ju bara knäpp.

2010-09-11 @ 17:12:36
Postat av: Malin Palin

Men hallå! Det visste jag ju inte förens jag öppnat det juuue!

2010-09-11 @ 17:48:22
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0