Rest your head

Mmmmmmmmm hemma. Sveg. Inget att göra förutom att plugga. Så jag gör inget. Vilket jag inte borde alls. Idag har jag eldat. Inget allvarligt eller förbjudet. Bara ved. Det är ganska kallt ute (hela 10 minus) och snöar gör det också. Har fortfarande en hel del beslutsångest över hur jag ska göra med nyår. Sthlm, stugan eller något helt annat? Igår var jag hos en kiropraktor för första gången ever. Det var najs, gjorde fruktansvärt ont fast på ett bra sätt liksom. Nu har jag sånt linement på axlarna, det är en ganska intressant känsla. Isande och brännande på samma gång. Har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte än.
Förövrigt så finns det ett band som heter Mother of God. Från Dalarna någonstans, tror inte de vet riktigt själva. De är jättebra och jag lyssnar på dem konstant.. sådär till och från om det makes any sense. Antagligen inte. I vilket fall så borde alla som har någon slags vettig musiksmak lyssna och gilla skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0