i outta be on my way right now

Nytt år. Nya möjligheter. Och oj vilka möjligheter sen! Lovade mig själv att bli bättre på att bädda. Sådär, som man bäddar får man ligga. Eller som man ligger får man bädda. Vet inte riktigt. Såhär års kryllar alla bloggar av tillbakablickar på året som gått. Sånt pysslar inte jag med. Väljer att se framåt istället. Skålade in det nya året i Stockholm och tänker att om det börjar med något nytt så kan det fan fortsätta med något nytt också. Sagt och gjort, lägger gamla tankar på hyllan, avslutar kapitel och går vidare.
Fick en Tamagotchi med senaste Kalle Anka som jag numera sköter om. Jag tror den heter Kalle-Kurt. Just nu är det mest ett digitalt grodyngel som ser sådär oförskämt glatt ut. Jag ger den lite kärlek och tid och hoppas att den överlever, utvecklas till en groda och inte rymmer hemifrån. Det är trevligt med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0