i'll be a killer whale

Idag är det lördag och jag är på konstigt humör. Känner mig tom. Samtidigt som jag känner att den sista droppen innan bägaren rinner över kom för väldigt längesen. Jag försöker komma på något bra sätt att hälla ur lite. Samtidigt försöker jag komma på exakt vad som ska hällas ut också. Det är nog den där bottensatsen som finns kvar. Som jag sparat på lite för länge nu. Drar ut på det. Kan inte göra mig av med det. Tror det ligger i någon slags trygghet. Jag vet hur det smakar och jag kan min egna reaktion på just den smaken. Det är farligt med nya smaker. Det är spännande med nya smaker. Jag tänkte att jag ville smaka på livet. Men istället är jag mest på konstigt humör. Vill kittla alla sinnen med nya upplevelser samtidigt som jag bara vill att någon halvkass amerikansk action ska gå på tv ikväll så jag har något att göra. Livet alltså. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det just nu. Återkommer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0