this side you've never seen

Har just städat badrummet. Eller man kanske borde kalla det duschrummet när man inte har något badkar? Jag vet inte. Det blev rent iaf och nu luktar det tallbarr. Senaste dagarna har spenderats med att försöka ta sig igenom ett pluggberg som fortfarade känns lite övermäktigt. Gör mitt bästa och försöker trycka in lite av livet där emellan. Här om dagen var jag på någon slags "lär-känna-tv-folket-som-ska-se-till-att-smask-2011-fastnar-på-film"-träff. Det var intressant. Vi körde speeddating där vi stod i två ringar och hälsade på alla. Pratade med en kille som tydligen gått gymnasiet i Östersund samtidigt som mig, men som jag aldrig sett. Kul grej. Min tamagotchi har dött. Kan inte förstå exakt vad jag gjorde för fel heller, för den mådde svinbra och sen när jag vaknade här om dagen.. då var den död. Inte ett dugg kul faktiskt. Så nu ger jag upp den. Får ge tid och kärlek till något annat istället. Har beställt en ny telefon som kanske kan få äran att uppta min dyrbara tid. Tänkte att fan, minst ska ha störst och beställde en HTC Desire HD. Idag köpte jag leverpastej. Det ser jag fram emot. Just nu lyssnar jag på det här. Det borde du också göra. Himlakropp – Ode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0