on my own

Befinner mig för tillfället och för en tid framåt i Sveg. Sveg har hittills behandlat mig väl. Inget alls har hänt. Jag följde med mamma och pappa till stugan igår. Mamma målade och jag flyttade stegen. Idag har vi ätit glass på Svegs nya glassbar. Jag ska förresten ta körkort. Det var då fan på tiden kanske du nu tänker. Ja det var det. Jag räknar med att ha tagit skiten innan juli är helt slut. Insåg helt plötsligt att det var självklart, det fanns ju bara det jag kunde göra i sommar. Ungefär. Så jag och Matte har nu tagit i hand, han har nämligen inte heller något såntdäringa körkort, på att fixa det i sommar. Jag planerar att vinna den striden och fullfölja mitt löfte. Blir jävligt bra. Sen hörde jag att Piteå var ett bra ställe att hänga. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0