roooooots, bloody roots!

BANG!



Nu ska vi se. Så det har varit typ istid här i Piteå. Jag tyckte det var en bra idé att trotsa detta och drog med mig Hannes och Alex ut för att leka i snön i -33 grader. Så jävla värt. Klädde på oss som folk hade vi gjort så vi frös inte. Jag kände mig som tio år och jävligt lycklig. Vid närmare eftertanke så var jag nog inte så lycklig när jag var tio, men the picture is there for you to get. Aight.

Förra veckan tänkte jag "hey, let's get in contact with my roooots, bloody rooots!" och bestämde mig för att sätta examensarbetes kursen åt sidan och rattade monitor på en muse-tribute istället. Giget var svinbra och jag tror att alla musiker var supernöjda med ljudet. Det känns bra. Speciellt nu när man i skolan slits mellan ömsom panik och ömsom chill. Jävla berg-och-dal-bana är vad det är just nu. Känns en smula hopplöst att hinna bli klar så man får ut någon jävla examen. Huuuuuuh.

I övrigt så saknar jag Gustav lite. Han tog sitt pick och pack och flyttade till huvudstaden. Tycker han gjorde helt jävla rätt, men jag kan inte hjälpa att känna mig lite ensam bara. Tittade på melodifestivalen ensam och det sög ju.. inte showen då utan att vara själv. För showen var fan värd! Så jävla bra att alla "konstiga" bidrag gick vidare och där fick Marie Serneholt sitta med lång näsa liksom. Men ja.

I övrigt jobbar jag heltidstjänst som ljudchef inför SMASK. Känns det som iaf. Skriver mejl och ringer samtal och grejer. Jävligt viktig person är jag ska man veta.

Och snart är det alla hjärtans dag och grejer. Hej och hå.

 


Kommentarer
Postat av: Mal'n

Men jäklar anåda va håret växer! Det ser nästan inte klokt ut nu när man är så jäkla van att se dig i kort hår! Kan inte för nått i världen tänka mig att det är löshår! Det är det väl fan inte? Vad skulle du med sånt till?

Nåväl. Damn, va det växer!

2012-02-15 @ 23:53:34
URL: http://jaderbergh.blogspot.com/
Postat av: Malin

Nej du! Inget löshår för fem öre... Var dock och klippte bort typ 2-3 cm idag. Men det är långt ändå vill jag lova! Är fan ivägen när jag ska sova....

2012-02-16 @ 00:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0