you don't form in the wet sand

Jahaja, då ska vi se! De senaste dagarna har det varit fint väder. Det har jag firat med att städa, gå promenad och plantera om kaktusar. Ytterligare en av kaktusarna har dött nu.. förstår inte riktigt vad som hände. Den bara skrumpnade ihop. Vet inte om jag tror, men känns lite som om den tappade livsgnistan efter att den blev separerad från sin "bror" som bodde i krukan bredvid, men som blev födelsedagspresent. Fick höra idag att även den andra mår sådär. Känns lite intressant och konstigt.

Igår var jag och klättrade och klarade bara röda grepp! Fyfan vad bra det kändes! Har blivit fan mycket bättre nu och övar vidare på Drop Knee och Edging och allt vad det heter :) Jag, André och Emma har också börjat gräva fram en sten i skogen.. eller sten och sten, det är väl mer en klippa. Vi tänkte att man kunde klättra på den när den väl är snöfri liksom. Känns lite som om vi är optimister, men om inte annat så är det skönt att komma ut och andas frisk luft också.

Funderar mycket på framtiden för tillfället. Känns ganska jobbigt att inte veta hur det ska bli med allt. Med livet liksom. Vill gärna att det ska settla bara. Ha säkrat boende, inkomst och sådär. Då känns det lite som om allt är lugnt och så kan man bara bli äldre utan ångest. Ungefär. Men, dit äre väl säkert ett tag. Vore trevligt bara. Det är väl nu det är dags att börja definera som jag skrivit om förut.

Förövrigt tror jag att jag kan ha ett litet beteendeproblem. Har fått höra från olika källor att jag uppfattas som lite farlig. Vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt. Hoppas att jag är snäll och trevlig, men samtidigt rak på sak och respektingivande. Brukar inte fundera och analysera det här så ofta så det är lite svårt att sätta fingret på.

I övrigt så var jag och pantade cola-flaskor för 85kr häromdagen. Tror det är dags att dra ner. Läste något om att man blir tjock på insidan också, att det bildas fett kring alla organen liksom. Känns sådär. Huh.

Avslutar allt med några bilder från min tillvaro, mest för att piffa upp och bjuda på omväxling. YEAH!
Ninja-xwing i mitt köksfönster
Mixerbordskaka
Plasmaboll
André på klippan/stenen
Några av kaktusarna
Semlor
Kåren



Snipp snapp snut.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: JAAA, KUL MED STORT PA:D

2012-04-19 @ 20:52:12
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0