roots

Okej! Igår tittade jag på Global Metal och kände mig nästan gråtmild i första och sista delarna. Där sitter man alltså med gåshud på benen när iron maiden gör sin första och den första stora metalspelningen i indien. Och bah känner sig som en jävligt stolt liten del av något stort och fantastiskt. Typ. Och eh. Nu kommer jag alltså bara lyssna på jävligt tuff musik framöver. Slayer, Entombed och Sepultura står för dörren ungefär. Utöver det så har jag försovit mig och borde varit på skolan för 30 minuter sen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Håller med dig, var inte riktigt så man tänkte att han skulle se ut. Skulle inte vara helt fel att se dem live heller, har sett några liveklipp och han är helt crazy och klättrar i trossen, hoppar från subbar och allt möjligt

2012-01-23 @ 11:58:42
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Ja tänk om en festival hade alla band man ville se, så mycket billigare det skulle bli! eller om man var rik och kunde åka på festivaler hela sommaren, skulle inte heller sitta helt fel..

2012-01-26 @ 18:41:08
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0