they will act like dogs when they receive it

Okej! Så för alla som missat det av ni tre pers som faktiskt verkar vara ständigt återkommande besökare på denna fantastiska blogg (som det tydligen blivit). Kul att veta att iaf någon bryr sig om vad en annan håller på med om dagarna och ja. Typ. IAF, jag har ju börjat klättra! Tycker faktiskt att jag har blivit mycket bättre om man jämför med första gången jag kastade mig uppför den där väggen. I fredags beställde jag en del grejer. Och idag har första paketet kommit. Innehållandes mina sjukt nya klättringsbyxor. Och jävlar var sköna de är och snygga som bara attans och sjukt töjbara. Kommer antagligen inte ta av mig dem på ett tag. Nyss slängde jag upp högerbenet på diskbänken, tog tag i köksskåpet och ställde mig upp. Najs! Nästa gång tar jag fan de röda greppen. Annars jävlar. I övrigt har sista terminen här i piteyo dragit igång nu med kurs i examensarbete. Huuuuh panik! Utöver det så ser förhoppningarna inför resten av veckan ganska fina ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0