won't be long

OJ oj! Nytt år och jag är inte ens bakis. Jävla kropp att hålla på och vara okonsekvent. Anywho, igår var det nyårafton. Jag var hos Carobin i älvsjö och hade det supertrevligt, åt sjukt god mat, umgicks med trevliga männsikor, sköt lite fyrverkerier, drack mousserande vin, tittade på alla andras raket och facsinerades över hur mycket pengar som sprängs världen över vid tolvslaget, spelade spel och vårat lag vann (!), snackade skit, dansade tills sent och ja.. hade det jävlgit fint helt enkelt. Fruktansvärt skönt att för en gångs skull inte hålla på och hetsa runt på massa ställen utan att vara där man är och stanna kvar hela kvällen. Najs. Just det, jag har faktiskt ett nyårslöfte i år! Men det tänker jag inte berätta.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej de kör på den vanliga "här har ni tider för inlämningar men de kan komma att ändras senare" och så berättar de om nya datumen veckan innan. Som vanligt, jävligt less på det.

Jaa, den är sjukt bra! Sitter och nöter Fair to Midland i stort sett hela tiden nu sen min kompis visade mig dem i början av december

2012-01-07 @ 23:52:02
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0